Hej och välkomna till min blogg! Här skriver jag om mina hobbies och lite allmänt ibland! Om ni gillar den tycker jag det är kul om ni lämnar en kommentar.

lördag 12 maj 2012

Flygfesten i Växjö!

Även jag besökte flygfesten i växjö (så klart) jag åkte dit med min dotter och min svärfar. Men det blev en ganska kort visit för min dotter höll på att frysa ihjäl. Det var nog den kallaste blåsigaste dagen någonsin... 

Men vi han se lite grann men vi missade alla jett flyg :-( som enbart flög på eftermidagen. Men vi fick en glimt av denna best när vi gick från parkeringen. 


Läs mer om bygget här Det var dock det enda R/C flyget vi fick se flyga denna dag men det är ju förståeligt det blåste ju som sgat utav bara fanken :-P 

Men det fans mycket fina plan att se på så här kommer några bilder jag tog!





Den här herren damp ner helt oannonserad mitt under Mojjes uppträdande det var precis att jag fick syn på dom innan dom landade! Det var lite tråkigt att dom inte ropade ut det innan dom hoppade! men jag han få en bild iaf :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar